zaterdag 6 mei 2017

Twee goede doelen, met mij erbij drie

 
Het is weer de tijd van de rommelmarkten. Vandaag waren dat die voor scouting en voor de muziekvereniging, vlak bij elkaar. Tsja, dan voel je je verplicht het goede doel te steunen, natuurlijk...
De scouting verdiende het minst aan mij: ik vond er een snijplank en twee oudhollandse haken (made in China) voor in de keuken.
 

 Ik ben gek op snijplanken; niet omdat ik zo'n keukenprinses ben, maar als decoratie. Daar wil ik er graag meerdere van ophangen/neerzetten, in verschillende maten. Als inspiratie vond ik op Pinterest bijvoorbeeld deze plaatjes:

seizoenenstijl.blogspot.nl
Mart Kleppe
 dewemelaer.nl













Het is ook mooi om het hout te verouderen; de kleur te vergrijzen en er wat butsen in te slaan.
 
 
Benieuwd naar de oogst van de blaasvereniging? Blijf kijken!

Geen opmerkingen: